Cennik dostaw

Sami zwykle nie możemy doczekać się na zakupione towary. Wiemy zatem jak ważne jest to, abyście jak najszybciej otrzymali zakupiony w naszym sklepie sprzęt. Zamówienia wysyłamy do Was za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL oraz Pocztex24. To sprawdzony i pewny sposób. Sami decydujecie jaki rodzaj wysyłki wybrać, czy zależy Wam na czasie, czy raczej wolicie zaoszczędzić pieniądze. Wysyłka kurierem to podstawowy sposób w jaki dostarczamy zakupiony w naszym sklepie towar. W przypadku drobnego sprzętu dopuszczamy także wysyłkę do wskazanego przez Was Paczkomatu InPost lub listem poleconym za pośrednictwem Poczty Polskiej. W obydwu przypadkach prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny zanim zdecydujecie się na sfinalizowanie zakupu.

Pamiętajcie aby podać nam wszystkie, niezbędne do realizacji wysyłki dane. Podanie adresu mailowego oraz numeru telefonu pozwoli Wam śledzić paczkę od momentu gdy trafi do kuriera. Przesyłki realizowane są niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty. Nie wysyłamy za pobraniem!

| Cennik

Sposób dostawy Cena [zł] Czas realizacji dostawy
Kurier DHL 25,00 do 2 dni roboczych
Kurier Pocztex24/InPost 21,00 do 7 dni roboczych
Paczkomat InPost* 16,00 do 7 dni roboczych
List polecony Poczta Polska* 10,00 do 7 dni roboczych

* – Dotyczy wyłącznie małogabarytowego towaru. Przed dokonaniem zakupu prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Dane kontaktowe znajdziecie tutaj.

Darmowa wysyłka

Opłaca się wydawać dużo w naszym sklepie. Przy zakupach przekraczających wartość 700,0 zł to my płacimy za przesyłkę. Towar wysyłany jest za pośrednictwem kuriera Pocztex24/InPost.

| Co składa się na czas dostawy składa się:

  • czas realizacji przesyłki: robimy wszystko by nie był on dłuższy niż 24h,
  • czas dostarczenia przez przewoźnika: zależny jest od wybranego kuriera,

Zamówienie są realizowane i dostarczane w dni robocze. Przesyłki nadane przed dniem wolnym od pracy, trafią do Was dopiero w kolejny dzień roboczy. Jeśli bardzo zależy Wam na czasie, skontaktujcie się z nami, postaramy się pomóc w miarę możliwości.

| Odbiór osobisty

Odbiór osobisty zakupionego towaru możliwy jest wyłącznie w naszej filii w Warszawie po uprzednim umówieniu telefonicznym lub mailowym umówieniu terminu. Dane kontaktowe oraz adres filii warszawskiej znajdziecie tutaj.

| Wysyłka za granicę

Na razie wysyłamy nasz towar wyłącznie na terenie kraju. Jeśli jednak chcielibyście aby przesyłka trafiła poza granice Polski, skontaktujcie się z nami wcześniej w celu ustalenia jej kosztu. Dane kontaktowe znajdziecie tutaj.

| Gwarancja jakości przesyłek

Wszystkie przesyłki w naszym magazynie są pakowane i sprawdzane przed nadaniem. Dokładamy wszelkich starań aby wysyłany towar był należycie zabezpieczony. Jeżeli jednak przesyłka, którą otrzymacie jest uszkodzona, to należy odmówić odbioru i poinformować nas o tym fakcie jak najszybciej. Sprawą zajmie się nasza obsługa.

| Dokumenty zakupu

Do każdego zakupionego towaru wystawiamy fakturę VAT, którą wysyłamy do Was mailowo. Faktura jest dowodem zakupu na wypadek gdybyście musieli zwrócić lub reklamować zakupiony towar. Oprócz tego, produkty które tego wymagają zawierają instrukcję i kartę gwarancyjną. Informacje o statusie realizacji zamówienia wysyłamy do Was mailowo. Jeżeli potrzebujecie fakturę w postaci papierowej, napiszcie do nas, wyślemy ją do Was pocztą.

Życzymy udanych zakupów,
ApneaShop Team